وبلاگ جاواهاستینگ

هاستینگ بدون جاواهاستینگ

هاستینگ بدون جاواهاستینگ

هاستینگ بدون جاواهاستینگ

همکاران برنامه نویس و مدیران IT و مدیران پروژه در فاز انتقال و پابلیش نهایی اپلکیشن جاوایی خود با مشکل نگه داری و انتقال مواجه می شوند و معمولا برای حل این مشکل می بایست هزینه های سنگینی چه بسا بیشتر از زمان توسعه کد،‌ بپردازند.

ما در جاواهاستینگ به این دوستان کمک می کنیم که بتوانند وب اپلیکیشن جاوایی خود را بدون هیچ دانش اضافی در بستر اینترنت منتشر کنند.

در روش سنتی مدیر پروژه و یا مدیر CI/CD می بایست گامهای زیر را برای پابلیش پروژه انجام دهد:

  1. تهیه یک سرور مجازی و یا اختصاصی با یک آی‌پی اختصاصی
  2. نصب و کانفیگ سیستم عامل
  3. فعال سازی و مدیریت فایروال سیستم عامل و رعایت نکات امنیتی
  4. نصب موارد مورد نیاز برای لانچ اپلکیشن و third party
  5. تهیه لایسنس یک پنل مدیریت هاستینگ مانند cpanel
  6. اتصال دامنه به اپلیکیشن خود در وب‌سرور جاوایی
  7. مانیتورینگ یکپارچه امنیت و ترافیک
  8. نگه داری سیستم و پشتیبانی از خطاها و استثناهای رخ داده
  9. به روز رسانی نرم افزارهای
  10. و ...

که این اقدامات نیاز به نیروهای متخصص و خاص خود دارد و علاوه بر هزینه های مختلف ماهانه و سالانه نیاز به یک یا چند نیروی متخصص الزمایست

حال آنکه چنانچه از هاست های جاواهاستینگ استفاده کنید، تمامی گام های بالا با یک کلیک انجام شده و تیم پشتیبانی جاواهاستینگ به شکل شبانه روزی از اپلیکیشن شما پشتیبانی کرده و نیازی به هیچ هزینه اضافی در مورد پنل مدیریت هاست و یا هزینه پشتیبانی ندارید، به علاوه اینکه در زمان خرید سرورهای اختصاصی یک سرور مجازی و یا اختصاصی کامل در اختیار شما قرار می گیرد.

بحث امنیت و پایش امنیتی سرور شما از دیگر نکات مهمی است که جاواهاستینگ با استفاده از فایروالهای سخت افزاری مناسب این بحث را برای شما حل کرده است.

نکته دیگر اینکه دیتاسنترهای جاواهاستینگ ایران هستند و با بهترین پهنای باند داخلی می توانید از هاستینگ در جاواهاستینگ لذت ببرید.

 


ارسال نظر: